Adria Media Zagreb d.o.o.
Tvrtka Adria Media Zagreb d.o.o. svakodnevno radi na razvoju svojih brendova uzimajući u obzir neprestane promjene tržišta u svim područjima ljudskih interesa, a sve radi zadovoljstva milijuna naših korisnika.
Bilo da je riječ o tiskanim izdanjima, internetskim portalima, mobilnim aplikacijama ili eventima, misija nam je pratiti trendove, osluškivati promjene i neprestano ulagati u naše zaposlenike koji su ključ uspješnog poslovanja više od jednog desetljeća.
Adria Media Zagreb u potpunosti je posvećena kreiranju održive budućnosti uz neprestano unapređenje kvalitete proizvoda, kao i stalni tehnološki razvoj i promociju novih mogućnosti za naše klijente.
Sve to i još mnogo više predstavlja fokus naših svakodnevnih aktivnosti.
National Geographic
Godine 1888. osnovana je u SAD-u udruga National Geographic Society, danas možda najveća neprofitna i znanstvena ustanova na svijetu, koja je odmah pokrenula i svoje glasilo – National Geographic Magazine (NGM). Časopis je ubrzo postao popularan diljem svijeta, a danas ga čita oko 50 milijuna čitatelja doslovce na svakom kontinentu. Prateći zahtjeve tržišta, NGM se počeo sve više otvarati svijetu, pa je 1995. godine iz tiska izašlo prvo izdanje časopisa koje nije na engleskom jeziku. Krajem 2003. godine izašlo je jubilarno 25. neenglesko izdanje NGM-a – hrvatsko! Hrvatska je s gotovo 5000 pretplatnika bila rekorder pretplate na američko izdanje (u odnosu na broj stanovnika) pa je s oduševljenjem dočekana vijest da će se najčitaniji svjetski časopis napokon moći pročitati i na hrvatskom jeziku! NGH je munjevito osvojio hrvatske čitatelje i danas je među tri, četiri najčitanija časopisa u Hrvatskoj.